Λύσεις Φιλοξενίας
Καινοτομία για τη Νέα Εποχή στη Φιλοξενία από τη halu!
Η halu! ενδυναμώνει επιχειρήσεις φιλοξενίας με προηγμένη τεχνολογία και ολοκληρωμένες λύσεις, σχεδιασμένες για να απλοποιούν τις λειτουργίες, να αναβαθμίζουν την εμπειρία του επισκέπτη και να μεγιστοποιούν τα έσοδα.
HMS - Property Management System
Απλές Διαδικασίες, Μέγιστη Αποτελεσματικότητα
Το ολοκληρωμένο Property Management System (HMS) της halu! προσφέρει μια κεντρική πλατφόρμα διαχείρισης όλων των λειτουργιών του καταλύματός σας — από τις κρατήσεις και την επικοινωνία με επισκέπτες, έως την καθαριότητα και τη διαχείριση εσόδων. Με αρχιτεκτονική ανοιχτού API, το σύστημά μας υποστηρίζει έξυπνες διασυνδέσεις που βελτιστοποιούν την ενεργειακή κατανάλωση, κατανέμουν το φορτίο εργασίας αποδοτικά και αυτοματοποιούν επαναλαμβανόμενες διαδικασίες — όπως έξυπνες κλειδαριές, λογισμικό εξοικονόμησης ενέργειας και πολλά άλλα.
Οργάνωση, Κρατήσεις και Λειτουργίες — όλα σε ένα σύστημα
Διαχειριστείτε τις κρατήσεις σας σε πολλαπλά κανάλια, αυτοματοποιήστε εργασίες και βελτιστοποιήστε τα ποσοστά πληρότητας. Παρακολουθήστε τα έσοδά σας σε πραγματικό χρόνο και αποκτήστε πολύτιμες πληροφορίες για την απόδοση του καταλύματός σας.
Ενοποιημένος Πίνακας Ελέγχου Ιδιοκτητών
Αποκτήστε πρόσβαση σε δεδομένα και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την απόδοση του καταλύματός σας, ώστε να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις και να μεγιστοποιείτε την κερδοφορία σας.
Δείτε τις λύσεις μας σε δράση με μια εξατομικευμένη παρουσίαση
Αναβαθμίστε την Εμπειρία των Επισκεπτών με τον Ψηφιακό Concierge μας
Άμεση Επαφή, Προσωπική Εξυπηρέτηση
Το Guest Portal της halu! προσφέρει μια εύκολη και προσωποποιημένη εμπειρία στους επισκέπτες σας, επιτρέποντάς τους να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες, να υποβάλλουν αιτήματα για υπηρεσίες και να επικοινωνούν άμεσα με την ομάδα σας.
Online Check-in & Άμεση Επικοινωνία με τους Επισκέπτες
Καλωσορίστε τους επισκέπτες σας με check-in χωρίς ταλαιπωρία και δώστε τους άμεση πρόσβαση σε οδηγίες, παροχές και χρήσιμες πληροφορίες για τη διαμονή τους.
Αυτόματη Διαχείριση Αιτημάτων και Επιπλέον Υπηρεσιών
Αυτοματοποιήστε τα αιτήματα των επισκεπτών όπως room service, καθαριότητα και υπηρεσίες concierge, και αξιοποιήστε παράλληλα ευκαιρίες για upselling επιπλέον παροχών και premium εμπειριών. Απελευθερώστε τον χρόνο του προσωπικού σας, βελτιώστε τους χρόνους απόκρισης και ενισχύστε τα έσοδά σας με έξυπνη διαχείριση υπηρεσιών.
24/7 Υποστήριξη Επισκεπτών με AI
Άμεση και Εξατομικευμένη Εξυπηρέτηση
Ο AI ψηφιακός βοηθός μας διαχειρίζεται αιτήματα, απαντά ερωτήσεις και προσφέρει εξυπηρέτηση που εντυπωσιάζει — 24/7, χωρίς καθυστερήσεις.
Έξυπνη Επικοινωνία & Αυτόματες Απαντήσεις
Απαντήστε άμεσα στις ερωτήσεις των επισκεπτών σας με αυτοματισμούς και αφήστε την ομάδα σας να ασχοληθεί με την ποιοτική εξυπηρέτηση.
Προσφέρετε υποστήριξη στους επισκέπτες σας 24/7, ανεξαρτήτως ώρας ή γλώσσας.
Καθοδήγηση για τις Ανάγκες σας
Εξειδικευμένη υποστήριξη, προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας
Η εξειδικευμένη ομάδα μας προσφέρει προσωποποιημένες συμβουλευτικές υπηρεσίες, για να σας βοηθήσει να εντοπίσετε σημεία προς βελτίωση, να εφαρμόσετε τις κατάλληλες λύσεις και να πετύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Ας μιλήσουμε για τους στόχους σας
Γρήγορη και ακριβής εκτίμηση της αξίας του ακινήτου σας με λίγα μόνο κλικ.
